אמנות היא כלי ההולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות ולא בכדי מטפלים רבים בוחרים לעשות בו שימוש באמצעים כאלה ואחרים המאפשרים התפתחות נפשית ובחירה מחודשת של כלים אלמנטריים ומיומנויות יומיומיות להתנהלות בין הסיטואציות השונות המתרחשות בחיינו. אין ספק שמגוון האימונים הקיים כיום עלול לבלבל ואולם תודות לניסיונם של מטפלים מקצועיים בתחום ניתן להגיע לגבהים חדשים ולגלות אבני דרך משמעותיות. קאוצ’ינג באמצעות אמנות היא פרי פיתוחה של ד”ר בלה נוביצקי בוגרת הסורבון ובתי ספר ללימודי אומנות שהעניקו לה את הניסיון ואת היכולת לפתח כלי אמנותי ואימוני חדש שהנפש כמהה לו.

טיפול באמצעות אומנות

באמצעות אימון באמנות בו נעשה שימוש מרובה ודגש על מערכת היחסים בין המטפל למתאמן – מערכת הנוצרת באופן הדרגתי ומושקע בו כל אחד מהצדדים מביא את עצמו באופן טוטלי וכך זוכה ליהנות מהיתרונות שיש גם למטפל להציע ומאידך נהנה המטפל מיכולותיו של המתאמן. קאוצ’ינג באמצעות אמנות הוא אמצעי אותו פיתחה ד”ר בלה נוביצקי לאחר שלא מצאה אמצעי או פתרון דומה לכך בארץ.

למעשה בלימודי אימון אישי מושם דגש נרחב על התקשורת בין המטפל למתאמן ועל הדרך הנרקמת בין שניהם יחד לאורך הזמן. על מנת לקבל את התוצאות המקסימליות נעשה שימוש נרחב באי אילו טכניקות אימון שונות הלוקחות בחשבון את האלמנט האומנותי המאפשר למתאמן אימון מלא באופן תהליכי ומתמשך כך שבמרוץ הזמן למעשה מקבל המתאמן כלים להתפתחות רוחנית.

האימונים עושים שימוש במגוון עצום של טכניקות אמנותיות וביניהן איור וציור, פיסול וקולאז’ ומגוון עצום של טכניקות פרטיות ההופכות את האימון כולו לתענוג מתמשך. אם גם אתם רוצים להעניק לעצמכם את האפשרות ליהנות מאימון ואימון באמצעות אמנות תוכלו ליצור עמנו קשר בכל עת ואנו נפנה אתכם לאמצעי האימוני המתאים לכם ביותר. מאחר וישנו מגוון עצום של אמצעים אימוניים אנו מעניקים ללקוחותינו את האפשרות לגלות את עצמם מחדש דרך מגוון רחב של טכניקות שונות ומגוון אפשרויות התפתחות השמורות אך ורק לצוות שלנו. האמנות תיקח אתכם למקומות שלא הכרתם בעבר.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

Call Now Button