לאחר שנים של חיפוש אחר דרך אימונית ראויה ומאחר שלא מצאה את הדרך האולטימטיבית לאימון כמו שהיא מוצגת במקומות אחרים בעולם – פיתחה ד”ר בלה נוביצקי אמצעי אימון מתקדם הכולל קורס אימון אישי באמצעות אמנות ובאמצעות מגוון רחב של כלים אימוניים מפתחים שונים. הכלים האימוניים בהם עושה שימוש ד”ר נוביצקי מאפשרים לאדם לגלות בעצמו תחומים שלא היו קיימים קודם לכן כך שכל אחד יכול לגלות בעצמו איכויות חדשות ולפתח כאלה.

יתרונה הגדול של האמנות הוא בכך שהיא למעשה מקשרת ישירות לרבדים בנפש שבדרך כלל אנו לא מודעים אליהם. באמצעות עבודה מקצועית המשלבת כלים אמנותיים שונים וטכניקות מגוונות רבות יוצרים יחדיו, המטפל הלוקח את הכלים מלימודי תרפיה באומנות והמתאמן מתווה אומנותי בו יכול המתאמן לגדול ולגלות מגוון רחב של גוונים ויכולות שלא ידע על קיומם קודם לכן.

אימון אישי באמצעות אומנות

למעשה האימון האומנותי הוא כלי להתפתחות רוחנית ונפשית שאינה מתאפשרת באמצעים הקונבנציונאליים המוכרים מאחר ואינם מקשרים את האדם לרמות פחות מודעות מבחינה הכרתית ויצירתית. האמנות יכולה להגיע ישירות אל המקומות בנפש אותם איננו מוכנים לחשוף לעיתים אפילו לא בפני עצמנו וכך ניתן למצוא באמנות מגוון רחב של יכולות מגוונות.

הכלים הנרכשים במהלך האימון באמנות מאפשרים לאדם לגלות בעצמו מגוון רחב של יכולות כאשר כל אחת מהן מקדמת אותו לאופק חדש ולגילוי יכולות חדשות בתוכו כך שכל אחת מהן תייצר תחומים חדשים בנפש. לאמנות יכולת פיתוח אישי יוצאת דופן כך שלמעשה במהלך האימון הקוגניטיבי ובתהליך כולו נוצרות לא מעט התפתחויות בלתי צפויות וכל אחת מהן לוקחת את האימון למקום חדש ולהתפתחות נוספת. על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות ממגוון האפשרויות המוצעות על ידי שימוש באמצעים עשירים ומגוונים לפיתוח האישיות והנפש תוכלו ליצור עמנו קשר בכל שלב ואנו נשלב אתכם באפיק המתאים לכם ביותר.

רבים מהמתאמנים מוצאים עצמם משתמשים בטכניקות השונות גם לאחר שנים רבות כך שלמעשה ניתן לגלות בכל אחד מהמשתתפים בסדנאות צדדים חדשים באישיות ויכולות מגוונות המאפשרות לכל אחד לגלות עולמות חדשים באמצעות התהליך האישי.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

Call Now Button