אין ספק שהשנים האחרונות הביאו עמן לא מעט פיתוחים בתחומים שונים המאפשרים למידה באמצעות חוויה אישית. שלא כמו בעבר, הלימודים השונים כיום מאפשרים גדילה והרחבת המודעות תוך רכישת ידע והתקדמות לכיוונים הרצויים בחיים על ידי שימוש באלמנטים שונים כאלה ואחרים. רכישת הידע מתבצעת לרוב על ידי שינון מידע ובאמצעות השכל בעיקר ואולם השיטה החדשנית מאפשרת רכישה של ידע באופן לא שכלתני המאפשר לכל החושים לקחת חלק פעיל בלמידה. על מנת שגם אתם תוכלו ליהנות משיטת הלמידה הייחודית תוכלו ליצור עמנו קשר באמצעות האתר ואנו נעניק לכם את המענה המלא לצרכיכם.

שיטת קואצ’ינג באמצעות אומנות

השיטה של קואצ’ינג באמצעות אמנות קמה בארץ על ידי אישיות מפתח בתחום האימון, שלא מצאה את המענה הראוי בשיטות הרפואה הקונבנציונאליות המערביות המוכרות וביקשה לייסד דרך חדשה המציעה אימון באמצעות ביטוי ואמנות עכשווית המתחברת ישירות אל המתאמן ואל צרכיו השונים. באמצעות אמנות ניתן להגיע לגבהים ומקומות שלא חשבתם עליהם קודם לכן אך מאחר ובארץ לא הייתה קיימת קודם לכן שיטה של אימון באמצעות אמנות יצרה ד”ר בלה את השיטה בכוחות עצמה.

תודות לידע וניסיון של שנים רבות מציעה ד”ר בלה למתאמניה לגלות דרך חדשה של אימון באמצעות אמנות וביטוי עצמי בחיבור ישיר לאימון המקצועי. בוגרת הסורבון ובתי ספר מקצועיים אחרים, מציעה ד”ר בלה למתאמניה דרך חדשה לביטוי עצמי, להעצמה אישית ולהעשרה עצמית שיכולה לפתוח לכל אדם דלתות חדשות לעולמות שלא הכיר קודם לכן.

לימודי קואצ’ינג במכללת ביטוי

לימודי אימון אישי באמצעות אמנות לאימון בביטוי עצמי יכול להעניק למתאמן כלים חדשים להתמודדות בעתיד עם בעיות שונות המספקות יכולת ביטוי נרחבת יותר וכלים חדשים להתפתחות. תודות לפיתוח השיטה רבים מוצאים לעצמם אפשרויות פיתוח וכיווני גדילה רוחנית ונפשית באמצעות שיטות שונות של אימון ואמנות כך שהכלים הללו נותרים עם המתאמנים משך זמן רב לאחר תום האימון ומעניקים לו את הכלים האפשריים להמשיך את ההתפתחות הרוחנית באמצעים שונים אחרים. על מנת ליהנות משילוב שללימודי קואצ’ינג באמצעות אמנות ורפואה מקצועית מתקדמת תוכלו ליצור עמנו קשר בכל שלב שהוא ואנו נחזור אליכם בהקדם עם ההכוונה הרלוונטית.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

Call Now Button