תודו למגוון עצום של חומרים ואפשרויות ניתן למצוא כיום לא מעט יסודות אמנותיים ואימוניים שונים היוצרים בנפש כלים להתפתחות ברמות המודעות השונות. לאחר שלא מצאה בארץ כל תהליך דומה, יצרה ד”ר בלה נוביצקי, בוגרת בתי הספר היוקרתיים בעולם כולו לאומנות ומקצועו האמנות את השיטה הייחודית ללימודי אימון אישי באמצעות אמנות. שיטה זו מאפשרת לה להעניק לרבים את הדרך ליציאה מכלא המחשבות ומאמונות מגבילות, הנקראת במכללת ביטוי לימודי קואצ’ינג באמצעות אומנות.

הקורסים השונים המוצעים על ידי ד”ר בלה נוביצקי פותחים בפני המתאמנים מגוון עצום של אפשרויות פיתוח עצמי ואישי וזאת משום שלאמנות יתרון משמעותי שאין לכל אמצעי אימוןי קונבנציונאלי אחר וזוהי החדירה הבלתי אמצעית לרבדים לא מודעים בנפש ועבודה ישירה על אלו. האלמנטים השונים המוצעים באמצעות אימון באמנות יכולים להוות מכרה זהב כאשר הקאוצ’ר אכן יודע את הדרך המתאימה ביותר אל האדם.

למעשה, האמצעים האימוניים והתהליך כולו אינם אלא נרקמים במהלך האימון עצמו וזאת משום שבתהליך הפיתוח האישי המטפל והמטופל יוצרים מערכת יחסים ייחודית המהווה את הבסיס ליצירה אמנותית משותפת – היא ההתפתחות האישית של כל מטופל ומטופל. על מנת שתוכלו גם אתם ליהנות מהיתרונות המוצעים באימוניה ובתהליכים השונים שמציעה ד”ר בלה נוביצקי למטופליה תוכלו ליצור עמנו קשר בכל שלב באמצעות השארת פרטים או הטלפון ואנו נשלח אליכם את האימון המתאים לכם ביותר. כמו כן תוכלו לקבוע עמנו פגישה בכל שלב על מנת להתחיל תהליך מקצועי ואימוני בהתאם.

מי שכבר התנסה בתהליכים אימוניים כאלה ואחרים יודע כי מדובר בתהליך ארוך שמערב ברוב המקרים רבדים שונים ורבים בנפש. יתרונה של האמנות הוא שהיא מאפשרת להגיע לאינספור מקומות בנפש ובאמנות באמצעות שימוש במגוון עצום של טכניקות כאלה ואחרות כאשר כל אחת מהן מעניקה לאדם חופש ממגבלות מחשבתיות ופריצת דרך אישית בכל תחום שהוא.

בין אם מדובר בשימוש בחומרים שונים אשר לכל אחד מהם יתרון בפני עצמו ובין אם מדובר ביכולות מגוונות המאפשרות התפתחות, בין אם מדובר במדיטציה להתפתחות אישית, תרפיה באומנות וכל כלי אחר – ד”ר בלה נוביצקי מציעה התפתחות חדשה לנפש.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

לימודי קואצ’ינג במכללת ביטוי

בתהליך של יצירה אנחנו יכולים לרפא את עצמנו ולהתעמק בעולמנו הפנימי. באמצעות ההתעמקות וההתבוננות העמוקה פנימה, ניתן להתחיל תהליך של ריפוי וטיהור, שיתאים גם לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

קרא עוד »
Call Now Button