קורס העצמה אישית  – לצאת למסע חוויתי ומאתגר ללא תרמיל ומפה

כל אחת מאתנו צברה במהלך חייה ניסיון, ידע וכלים, אשר משמשים אותה במצבים שונים בחיים.
אך במקרים רבים, הרחבה של אותו ארגז כלים והוספה לארגז כלים חדשים ושימושיים, תוכל לסייע לנו להתמודד עם החיים, על הסיטואציות השונות שהם מזמנים לנו בצורה טובה יותר, ולהגיע לפסגות גבוהות יותר מאלו בהן אנו נמצאות כיום.
לא תמיד יש לנו את הגישה לכלים החדשים המדוברים, ובכדי שנוכל ליהנות מהם, אנו צריכות לנקוט בפעולה, לצאת למסע אשר יאפשר לנו ללקט בכל שלב כלי חדש ושימושי נוסף.
קורס העצמה אישית על פי שיטת נוביצקי, יכול להוות ללא כל ספק כדרך אשר תוביל אותנו למקום הגבוה והעוצמתי אליו כל אחת מאתנו רוצה או מצפה להגיע.
כאשר כל מה שעלינו לעשות בכדי להשיג את המטרה, זה פשוט להתמסר לדרך ולמורה הדרך ולקבל את כל מה שיש להן להציע בעבורנו.

העצמה נשית

הכירי את שיטת נוביצקי  

שיטת נוביצקי היא שיטה חדשנית ללימודי טרפיה וטיפול באמנות. השיטה הינה פרי פיתוחה של ד”ר בלה נוביצקי. השיטה המהפכנית, כוללת שימוש במגוון רחב של טכניקות שונות לטיפול והעצמה, המתבססות על אמנות, על יצירה ועל הבעה בדרכים מקוריות וייחודיות, שלא ניתן למצוא עוד כמותן בארץ ובעולם.
שיטת נוביצקי מהווה כצוהר לתוך מסתורי הנפש, לאותם חלקים שאנחנו לא חשופות אליהם במהלך היום יום, וברגע שנכיר בקיומם, הדרך למעלה כבר תהיה הרבה יותר קלה ופשוטה.
המצטרפות לנוביצקי, נהנות מ-2 עולמות – הראשון טמון בכך שכל מטופלת מקבלת כלים שימושיים וייחודיים, בהם היא יכולה לעשות שימוש לצורך העצמה אישית, שחרור וצמיחה.
העולם השני בא לידי ביטוי באפשרות לעשות שימוש באותם הכלים במטרה להעצים נשים אחרות, אשר גם הן זקוקות כמותה, לכל מה ששיטת נוביצקי טומנת בחובה.
שיטת נוביצקי היא בעצם מסע מרגש, חווייתי, מאתגר ומסתורי – מסע שכל מי שכבר יצאה אליו בעבר, מעידה על כך שהיא חזרה ממנו משוחררת יותר, חזקה יותר וקרובה יותר לעצמה.

תעבירי את זה הלאה

אחרי שתעברי את המסע ותתמסרי למורת הדרך אשר תנחה אותך בתהליך, תזכי לקבל כלים עוצמתיים, שהצורך הכמעט טבעי שיעלה לך יהיה להעביר אותם הלאה.
ואז יגיע כאמור התור שלך להעביר אותם הלאה – להפוך מתלמידה למורה, ולאפשר גם לנשים אחרות, לעבור את המסע המרגש והמאתגר הזה בדרך לפסגה ולהעצמה, אליהן הן כל כך כמהות.
כל אחת ודאי מתארת לעצמה, שבכל מסע אליו היא תצא, כמורת דרך, היא תזכה לקבל גם בתפקיד זה, כלים חדשים, חשובים ומעצימים, ויותר מכל תהנה מתחושת הסיפוק הטמונה בידיעה שעוד נשים זוכות להעצמה – תחושה שגם היא כשלהעצמה מהווה סוג של העצמה.
 

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

Call Now Button