כל אדם יודע עד כמה הלחץ בחייו שוחק ומקשה על ניהול חיים. השילוב בין הקריירה לעבודה הוא קשה ביותר ואנו נאלצים לזגזג בין אין ספור עולמות תוכן. כמובן שהלחץ מוביל למחלות ולבעיות וגורם לנו לירידה בבריאות שלנו. אנו צריכים לעשות הכול בכדי לטפל בלחץ ובכדי להתגבר על הבעיות שלנו, אך נשאלת השאלה מה ניתן לעשות כנגדו? נראה כי אחת האופציות הטובות ביותר לטפל בלחץ היא באמצעות תרפיה באומנות. מחקרים רבים מעידים על העובדה כי אומנות מאפשרת לנו להירגע מתלאות היום יום ולחוות שלווה רבה. אין ספק כי תרפיה באומנות היא שיטת טיפול ייחודית המאפשרת לנו לעשות דבר שאנחנו אוהבים ולצד זאת לטפל בלחץ. חשוב לציין כי תרפיה באומנות יעילה לטיפולים בבעיות נפשיות נוספות והיא מחזיקה ביתרונות עצומים למי שמעוניין בטיפול אפקטיבי ויעיל למגוון בעיות.

תרפיה באומנות – שיטת טיפול מוצלחת במיוחד לילדים

שימו לב אם יש אוכלוסייה אשר תרפיה באומנות יכולה להועיל לה במיוחד זאת אוכלוסיית הילדים. הילדים יכולים להפיק המון מאומנות ורבים מהם יתחברו אל שיטה זו באופן מובהק. אין ספק כי תרפיה באומנות יכולה לאפשר לילדים להביע את העולם הפנימי שלהם וכך המטפל יכול להתחבר אליהם בדרך מהנה וכיפית. אין ילד שלא אוהב לעשות יצירות אומנות והדבר יכול להועיל מאוד לטיפול בילד. לא חייבות להיות בעיות קשות בכדי לעשות טיפולים ב- תרפיה באומנות ולמעשה כל ילד יכול להפיק מתרפיה זו המון. ברגע שהילד מצייר, גוזר או מדביק הוא מביע את העולם הפנימי שלו והמטפל יכול לדעת בדיוק מה עובר עליו וזאת הגדולה של תרפיה באומנות.

הקשר של תחומים טכנולוגים לתרפיה באמנות

יש כל כך הרבה סוגי אומנות עד אשר אנו נשארים אובדי עצות מה הכי כדאי לעשות.

לדוגמה נוכל לקחת את התחום : ” גרפיקה ממוחשבת ” שניתן להסתכל עליו פעם כתחום טכנולוגי ופעם כתחום עם אלמנטים אמנותיים ומכאן שיכול להעניק תרפיה ליוצר.

הדור הנוכחי נמצא כל היום במחשב ובסמארטפון ועל כן תרפיה המשלבת את שני אלו יכולה להיות מעולה לאנשים שחובבים טכנולוגיה אך קיימים בהם אלמנטים ואהבה לאמנות.

חשיבות הבחירה במטפל איכותי

אך שימו לב כאשר אתם בוחרים מטפל בתרפיה באומנות אתם חייבים להבטיח כי הוא יהיה מקצועי וברמה גבוהה וישלוט הן בתורת הטיפול והן בכלי האומנותי. כך תבטיחו כי הטיפול הוא האיכותי ביותר שיש ועונה על הצרכים של המטופל. ככל שתבחרו במטפל יותר איכותי כך תהיו בטוחים כי הטיפול הינו אפקטיבי יותר ועונה על הצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר שיש.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

צמיחה אישית באמצעות אומנות

בתהליך של יצירה אנחנו יכולים לרפא את עצמנו ולהתעמק בעולמנו הפנימי. באמצעות ההתעמקות וההתבוננות העמוקה פנימה, ניתן להתחיל תהליך של ריפוי וטיהור, שיתאים גם לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

קרא עוד »
Call Now Button