להפוך אהבה למקצוע – תרפיה באמנות

כאשר בחרנו את המקצוע בו אנו עוסקים כיום, עשינו זאת תוך לקיחה בחשבון של שיקולים שונים כגון: פוטנציאל השכר אשר טמון באותו המקצוע, הכישורים והיכולות שלנו, הלחצים של הסביבה (בדגש על ההורים), היוקרה והכבוד אשר טמונים באותו המקצוע ועוד..
כך שאחרי תהליך של לימודים או התמקצעות, השגנו את המקצוע, התואר הנלווה לאותו מקצוע, והעיסוק שלנו כיום.
גם אם אנחנו מרוצים מהבחירה שלנו, נהנים מהעבודה, וגם משתכרים ממנה לא רע, עדיין, יהיה בנו משהו שיהיה מעוניין במשהו מעבר לזה.
הרי את העבודה שלנו אנו מבצעים על בסיס יומיומי, וגם את ההצלחות שאנו חווים, אנו אולי פוגשים לעיתים יחסית קרובות, אך מה יש מעבר לזה, ומי אנחנו מעבר לתואר, מקצוע, עבודה בה בחרנו.
הדרך הטובה ביותר לגלות את זה היא באמצעות האמנות – כאשר במקרים רבים, במהלך התהליך, אנו יכולים לגלות שאותה אמנות יכולה להפוך אצלנו למקצוע, יותר מספק ומתאים למי שאנחנו היום – אנשים אשר עברו תהליך מהרגע בו בחרו במקצוע בו הם עוסקים ועד לימים אלו.

זה יכול לקרות לכולם
עורכי דין, רואי חשבון, כלכלנים ואנשי הייטק הם רק חלק מאנשי המקצוע, אשר החליטו על שינוי בחיים המקצועיים ביום בו הם נחשפו לתרפיה באמנות.
אומנם לא כולם עזבו ביום אחר את הקריירה המצליחה אותה פתחו במשך שנים, וחלק אף נשארו בה ומצאו את הדרך לשלב אותה עם מקצוע נוסף, שמעבר להיותו מקצוע הוא גם אהבה כנה.
עצם ההפיכה של תרפיה באמנות למקצוע, מאפשרת להעמיק עוד ועוד בתחום, לגלות דברים חדשים ולהיות עדים לרגע זה שבזכות הכלים שאנחנו נתנו להם, גם אנשים אחרים חווים את הרגעים המשמעותיים והמיוחדים.
תרפיה באמנות, זה לא סתם עוד מקצוע, כשזה קורה, זאת פשוט התאהבות, זה גילוי חדש, זאת התרגשות.
זה לא רק להגיד לעצמנו שסך הכול בסדר לנו, זה לחזור כל יום הביתה עם גילויים חדשים וחוויות מעצימות, אותם נוכל להוסיף לשק גדול של גילויים אליהם נחשפנו בימים שלפני.

כל דבר בעתו
אבל רגע לפני שאהבה נהפכת למקצוע, צריך קודם כל להתאהב, והדרך להתאהב בתחום של תרפיה באמנות, מתחילה בלהכיר את התחום מקרוב.
השלבים הראשונים במסע הכרוך בהליך של תרפיה באמנות, כרוך בהרבה גילויים חדשים, חשובים ומרגשים, גילוי ועוד גילוי, אשר יהפכו לשינויים אותם תוכלו ליישם בחיים, יובילו בסופו של דבר להתאהבות הבלתי נמנעת.
וכאן, כמובן מגיע שלב הבחירה – כי בדיוק כמו המכחול, גם הבחירה היא משהו שאתם לוקחים בידיים שלכם, אתם תחליטו אם ובאיזו צורה להפוך את אותה האהבה למקצוע, עד כמה להעמיק בו ואיזה מקום לתת לו בחייכם – בכל מקרה, המקום הזה, יאפשר לכם ליהנות מרווח עצום, אשר יבוא לידי ביטוי במגוון תחומי החיים.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

לדעת להשתמש בכלים בצורה הנכונה והמדויקת , כמו בחיים!

תרפיה באמנות – חשוב להדגיש כי בדומה לגוף שלנו, גם הנפש של כל אחד מאתנו זקוקה לתשומת לב ולטיפוח, על מנת לתפקד בצורה טובה יותר, על מנת שנוכל לגלות בה חלקים חדשים, שאולי ביום יום אנו כלל לא נוגעים בהם, או אפילו לא מודעים לקיומם.

קרא עוד »
Call Now Button