גם פרח בלי מים יבול בסוף – העצמה נשית לצמיחה הדרגתית ומוצלחת!

את קמה בבוקר, מתקלחת (כי היגיינה היא דבר חשוב מאד), מצחצחת את שינייך (היגיינה דנטאלית – סופר חשוב), שותה את הקפה ואוכלת את ארוחת הבוקר (כי זוהי הארוחה החשובה ביותר ביום, כך לימדו אותנו), מכינה כריכים לילדים, שולחת אותם (או מסיעה אותם) לבית הספר ופונה לעבודתך. כשהם מגיעים הביתה בצהריים, במידה ואת עדיין טרודה בעבודתך או שעדיין לא הגעת הביתה – ממתינה להם ארוחת הצהריים שהכנת מבעוד מועד, במידה ולא, הם נהנים מארוחת צהריים טרייה שאותה הם אוכלים יחד איתך. אחה”צ, אם את מה”משקיעות”, את מבלה בחדר הכושר, רצה בפארק או נמצאת בחוג פילאטיס, בטרם תשימי פעמייך הביתה על מנת להכין לילדים את ארוחת הערב ולסעוד אותה איתם, בטרם יתקלחו וישכבו לישון.

אז מה היה לנו שם?

 V על היגיינה של הגוף,

V על היגיינה דנטאלית,

V על תזונה נכונה,

V על הורות,

V על שמירה על כושר גופני…

אבל רגע, משהו חסר כאן…

כל מה שעשית לאורך כל היום (ובהצלחה מרובה, כנראה), תחזק את הכלי – הגוף,

אבל מה עם מה שבתוך הכלי, מה עם הנפש?

העצמה נשית

איך את מתחזקת את הנפש שלך?

איך את דואגת לכך שאותן מטלות יומיומיות שאת מבצעת בכל יום, שאותן אוזן קשבת וכתף תומכת שאת נותנת לילדיך, לבן זוגך, לאימך, לחברותיך ולקולגות שלך בכל הזדמנות בה הם נזקקים להן, לא תרוקנה את מצברי הנפש שלך ותותרנה אותך מרוקנת עד תום?

תראי,

מגיל צעיר מחנכים אותנו להיות טובות, קשובות, אמפטיות, מכילות, מחבקות, ואין ספק שזה הופך אותנו לטובות וזמינות יותר לסביבה הקרובה לנו (וכתוצאה מכך, גם למעגלים הרחוקים יותר, אם נסתכל על המאקרו). זה איננו, בהכרח, אומר שאת היא זו שאמורה להיוותר עם המצברים הנפשיים המרוקנים, אבל זה בדיוק מה שיקרה, אם לא תלמדי כיצד להעצים את עצמך, כיצד למלא את המצברים המתרוקנים, כיצד לטפל ולתחזק את הנפש שלך, כיצד להזין ולטפח אותה, בדיוק כמו שאת עושה עבור שאר גופך.

שיטת נוביצקי להעצמה נשית

שיטת נוביצקי להעצמה נשית מחשבת לשיטת העצמה פורצת דרך, ייחודית מסוגה, בארץ ובעולם. השיטה פותחה ע”י ד”ר בלה נוביצקי, בוגרת האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל, בוגרת בית הספר הגבוה לאמנות בפריס, ובוגרת תואר דוקטורט באוניברסיטת סורבון פריס. השיטה מציעה למתאמנות באמצעותה מגוון רחב של טכניקות לאימון ולהעצמה באמצעות האמנות, דרכי הבעה שונות וכלים מתקדמים נוספים. למרות מה שעלול להצטייר, השיטה איננה מתאימה רק לבעלות הנפש האומנותית שבינינו, אלא מאפשרת לכל אחת מאיתנו לעבור מסע מרתק, שמטרתו למצוא את החוזקות הפנימיות הקיימות בכל אחת מאיתנו, ולנתב את חיינו למסלול בריא ומבטיח יותר.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

העצמה נשית מקוצר

לגלות עולם מרתק של נתינה וסיפוק עצמי בואי לקבל כלים לעבודה עם אנשים דרך אמנות ויצירה! הידע מבוסס על לימודי התרפיה באמנות, האימון וה-CBT, בואי

קרא עוד »
Call Now Button