לדעת להשתמש בכלים בצורה הנכונה והמדויקת , כמו בחיים!

אנחנו חיים בתקופה בה מושם דגש רב על הנושא של טיפוח הגוף, ואף קיימת מודעות גבוהה על חשיבות השמירה עליו, אבל מה לגבי הנפש? אותה אנו לרוב מזניחים, בתוך כל מרוץ החיים, המהווה גם הוא חלק מדרישות התקופה.
כאן חשוב להדגיש כי בדומה לגוף שלנו, גם הנפש של כל אחד מאתנו זקוקה לתשומת לב ולטיפוח, על מנת לתפקד בצורה טובה יותר, על מנת שנוכל לגלות בה חלקים חדשים, שאולי ביום יום אנו כלל לא נוגעים בהם, או אפילו לא מודעים לקיומם.
בדיוק כמו שאנחנו הולכים לחדר כושר, לספינינג או לחוג התעמלות בכדי לעבוד על הגוף שלנו, יש לנו גם אפשרות לבצע עבודה על הנפש, והדרך הטובה ביותר להשגת המטרה, היא באמצעות “תרפיה באמנות”.
“תרפיה באמנות” יכולה להוות דרך יעילה לטיפול וטיפוח הנפש עבור כל אדם, בכל גיל, כאשר, השיטה מיושמת בהתאמה אישית לדרישותיו וצרכיו של אותו אדם.

זמן איכות עם הנפש
מאוד יכול להיות שאתם נשאלים על בסיס יומיומי שאלות כמו: “מה אתכם?” או “איך אתם מרגישים?”, וקרוב לוודאי שבדרך כלל התשובה שלכם היא פחות או יותר דומה, ואתם עונים תשובות בסגנון של “הכול טוב” או “הכול בסדר”. ומאוד יכול להיות שמעל פני השטח התשובה שלכם מאוד כנה, ובסך הכול אתם מרגישים בסדר גמור. אבל מה קורה בפנים, האם אתם לא חשים לעיתים עייפים, לא מרגישים לפעמים שהייתם רוצים שדברים אצלכם יראו אחרת, לא מלקים את עצמכם על דברים שאתם עושים או נמנעים מלעשות. כי למרות שהכול “בסדר”, יכול גם להיות הרבה יותר טוב, אם תתנו לנפש שלכם את הזמן שהיא צריכה.
בדיוק כאן, שיטת “תרפיה באומנות” יכולה להיכנס לכם לחיים, בזכותה תוכלו לקבל את כל הכלים לטיפול וטיפוח הנפש – מה שיכול לפתוח בפניכם צוהר לחיים טובים, מספקים ואיכותיים יותר.
כל שאתם צריכים לעשות בשביל זה, זה בסך הכול התכוונות, פינוי זמן ונכונות להתמסר לשיטה, ולקחת את כל הכלים החשובים אותם היא טומנת בחובה.

יוצאים לדרך
“תרפיה באמנות” היא שיטה שאומנם מתאימה ומיועדת לכולם, אבל היא מכוונת לכל אדם באופן אישי, ומותאמת לרצונות ולמטרות בגינן הוא פנה מלכתחילה לתהליך.
“תרפיה באמנות” מהווה כהזדמנות להיכרות קצת יותר טובה עם הנפש, לאפשרות להשתמש בחלקים בה שהוזנחו או נשכחו עם השנים, להבנה טובה יותר של השאיפות בחיים והדרכים בהן יש ללכת בכדי להגשים אותן.
“תרפיה באמנות” היא מסע מרגש, מסקרן ומרתק, אשר אי אפשר לצפות במאת האחוזים מה בדיוק עתיד לקרות בו, אבל מה שבטוח שאותו מסע יאפשר לנו לקבל כלים חשובים אשר בכוחם לשרת אותנו לאורך כל החיים, ולשפר בצורה משמעותית את איכותם.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

לעלות 3 מדרגות בקפיצה אחת בלבד

הליך של העצמת הנפש, באמצעות טיפול באמנות, נועד בכדי לספק כלים שימושיים, אשר יאפשרו לנו להיות חזקים ויציבים בכל אותם אירועים – זה לא שלא נחוש עצובים או כאובים בסיטואציות קשות, אבל נדע גם איך לאסוף את עצמנו ולהמשיך הלאה.

קרא עוד »

טיפול בנפש באמצעות יצירה ואמנות לשחרור חסמים מהעבר

השנים חולפות וכל אחת מהן בחובה רגעים שמחים ומאושרים לצד קשיים וימים לא פשוטים. מכיוון שהחיים שלנו רצופים באירועים מכל הסוגים, אנחנו לומדים עם השנים, להדחיק באופן כמעט באופן אוטומטי את הזיכרונות מהרגעים הקשים. אבל גם כשהזיכרונות מודחקים הם עדיין נמצאים בתוכנו.

קרא עוד »
Call Now Button