האומנות של ימינו רחבה ומלאת עולמות חדשים וככל שתעמיקו תגלו תחומים חדשים ! פיסול , ציור ואף שימוש ב- בדי ריפוד ביצירות שלכם! אוהבים אמנות ורוצים להפוך את האהבה למקצוע ? כדאי שתדעו שכיום ניתן לעשות את זה באמצעות לימודי טיפול באמנות. לימודים אלו יאפשרו לכם להביע את עצמכם מבחינה אמנותית ולהתפרנס מאהבה שלכם. למעשה, אתם תרויחו פעמיים : גם תרכשו מקצוע וגם תעברו לימודי תרפיה באומנות הלכה למעשה ועל בשרכם. יתרה מזאת, לאחר סיום הלימודים אתם אף תוכלו לטפל באחרים בדרך זו ויהיה בידיכם הכוח לשנות : לקחת אנשים כמותם ולהביאם לפסגת המימוש העצמי באמצעות האמנות תוך שימוש בשיטת נוביצקי.

מהי שיטת נוביצקי?

שיטת נוביצקי היא שיטה בינלאומית מצליחה ייחודית וחוויתית לרכישת מקצוע מבוקש של מטפל באמנות. טיפול זה משלב בין הכשרת מטפלים מקצועיים ובין אמנות ככלי בטוי עצמי להשגת יעדים. או במילים אחרות – ריפוי באומנות בדרך אחרת וחוויתית במיוחד.

הקורס מכשיר מטפלים אישיים, זוגיים וקבוצתיים באמנות תוך כדי פתוח היצירתיות והמודעות של המטפל ויוצאת מנקודת מוצא אחת : האמנות היא כלי שמעניקה הזדמנות להגיע לדיאלוג פנימי ולתובנות תוך עקיפת כל מנגנוני ההגנה.

שתי ציפורים במכה אחת

למעשה, לימודי תרפיה באמנות במסגרת שיטת נוביצקי מאפשרת ליהנות מכל העולמות : מצד אחד העצמת המטופל והלומד ומצד שני ביטוי אישי, נפשי ומנטלי באמצעות האמנות. למעשה, אתם פשוט נהנים מהיתרונות של כל תחום בנפרד או כמו שאמרו חכמים : תופסים שתי ציפורים במכה אחת.

וזה לא הכל כי תכנית הלימודים היא חוויתית במיוחד וכוללת סדנאות משתי תחומי הידע : הן מתחום הטיפול והן מתחום האמנות כך אתם יוצאים נשכרים מכל הכיוונים – גם נחשפים לכלי יצירה והבעה שונים וגם נחשפים לטכניקות טיפוליות שונות שהוכחו מחקרית.

וזוהי רק ההתחלה

למעשה, לימודי תרפיה באמנות בשיטת נוביצקי מאפשרות לכל אחד להיות מטפל מוסמך. אולי תתפלאו, אבל אתם נדרשים אמנות ולהקדיש לכך יום לימודים אחד בשבוע. הסיבה לכך פשוטה : אהבת האמנות היא זו שתאפשר לכם לחקור ולהכיר את עצמכם ולטפל באחרים.

ויש עוד בונוס : החניכים המצטיינים יוכלו להישאר ללמד במקום כמסייעים ומאוחר יותר אף כמורים. אבל אתם כמובן תוכלו לעבוד כמטפלים באמנות בכל מקום שבו תבחרו כשכירים או כעצמאיים.

Call Now Button