העצמת אישית – התהליך מתחיל מבפנים!

השינוי מתחיל מבפנים, זאת לא עוד סתם סיסמה, זאת אמת פשוטה ומדויקת.
כך שאם החלטנו לקחת חלק בתהליך מסוים, ועל פי אמנותנו הפנימית, התהליך הזה יכול לקחת אותנו קדימה ולסייע לנו בחיים, חשוב מאוד שנסמוך על עצמנו, ועל התהליך שבחרנו, וניתן לו פשוט לקרות, לחלחל בנו ולגרום לתוצאות.
כך יוצא, שאם בחרנו בשיטת נוביצקי כתהליך אשר יוביל אותנו לשינוי המיוחל, בכדי שנראה תוצאות, חשוב שנדע לסמוך על המטפל שלנו – נהיה מחויבות לתהליך, נהנה ממנו, נשחרר את הצורך לשלוט וכאמור, פשוט נניח לדברים לקרות.
השחרור הזה, ההתמסרות לתהליך הטיפולי, והיכולת לסמוך על המטפלת בעיניים עצומות, היא הדרך הטובה והמהירה ביותר לעבר התוצאות – והרי המטרה שלנו בסופו של דבר היא לראות תוצאות וליהנות משינוי.

1909627

הגלגל מסתובב
גלגלי החיים מסתובבים, ויום אחד, גם אתן עתידות לגלות שהרגע בו החלטתן לסמוך על המטפלת שלכן ולהתמסר לתהליך הוא אירוע מכונן בחייכן.
ולאחר תקופת זמן מסוימת, כמעט באופן טבעי, תחליטו שאתן רוצות להפוך ממטופלות למטפלות. ובדיוק כפי שאתן התמסרתן לתהליך, תבקשו, תקווה, תכוונו את המטופלות שלך, להתמסר לתהליך.
וברגע שגם הן תתמסרנה לאותו תהליך, אתם תעשו שימוש בכל הכלים שצברתן, בכדי לאפשר גם להן להשיג את השינוי המיוחל, להסיר מחסומים, לקבל כוח ועוצמה, אשר יאפשרו להן להיכנס לאותו המעגל בו אתן נמצאות כיום, ובדיוק כמוכן, אולי גם הן יחליטו להפוך בבוא העת ממטופלות למטפלות, וחוזר חלילה.
כאמור, גלגל הקסמים הזה, מתחיל בצעד אחד קטן, בו אתן מחליטות שאתן רוצות שינוי, ומתמסרות לתהליך אשר בכוחו להשיג לכן אותו.

החלטות קטנות עם השפעות גדולות
נשים רבות מרגישות שהן זקוקות לשינוי בחיים, שתחומים מסוימים לא עובדים להן כפי שהן היו רוצות שיעבדו, שהן לא ממשות את הפוטנציאל שלהן, שיש להן מעצורים אשר פוגעים להן באיכות החיים.
השינוי המיוחל, לא חייב להיות טמון בהחלטות גדולות ומרחיקות לכת – כמו לעזוב את הארץ, או להתפטר ממקום העבודה באופן מידי.
השינוי יכול להיות מושג בצעדים קטנים, ובהחלטות נקודתיות – לדוגמא: ההחלטה להתחיל בטיפול בשיטת נוביצקי, החלטה נוספת להתמסר לתהליך ולסמוך על המדריכה, החלטה נוספת, להמשיך את התהליך עד תומו וכן הלאה..
לכל החלטה קטנה שכזאת, יש השפעה גדולה ומשמעותית על המשך הדרך והצלחתה, ובכוחן של כל ההחלטות הללו יחד, לאפשר להשיג שינוי גדול בחיים – לחיות חיים יותר שלמים, מלאים ומאושרים – כן, אין טעם לפחד ממילים גדולות, כי העובדה היא שיש נשים רבות שחיות את אותן המילים הגדולות, שמחות להתעורר בבוקר, אוהבות את כל מה שהן עושות, וחשוב מכל, אוהבות ונאמנות לעצמן.
אז כאמור, שחרור ובייבי סטפס, הם 2 מהדברים המרכזיים אשר מאפשרים העצמה אישית, והגעה למקומות חדשים ומרגשים בחיים.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

Call Now Button