הסרת המחסומים בדרך לפסגה ולהצלחה

נשים רבות חולקות את התחושה שעם חלק מתחומי החיים, לא הולך להן כפי שהן היו רוצות. הן חשות קשיים, מחסומים ומעצורים, אשר בחלק מהמקרים מונע מבעדן להשיג את הגשמה ואת האושר שהן חושבות שהן ראויות לו.
הקשיים הללו יכולים לבוא לידי ביטוי בקשרים זוגיים לא מוצלחים (או בלי הצלחה ליצור קשרים רומנטיים כלל), קשיים בעבודה או תחושה של חוסר אפשרות לממש את הכישורים האמתיים, בעיות עם בני המשפחה – ריבים חוזרים ונשנים ועוד…
החדשות הטובות הן, שהאור בקצה המנהרה קיים, ורק צריך למצוא אותו.
הסיבות לאותם הקשיים, נובעות בדרך כלל ממחסומים – מחסומים שלא כל אחת יכולה לשים את האצבע מה המקור שלהן, או אפילו להגדיר את אותו המחסום באופן ברור.
ברגע שהמחסומים הללו יוסרו – באמצעות הליך הדרגתי, אותן נשים ירגישו משוחררות לשנות את חייהן ולחיות אותם בדיוק כפי שהן היו רוצות.

1909722

האושר מחכה בקצה הדרך
זה לא קל להסיר מחסומים – בעיקר כאלו שהתרגלנו לחיות איתם במשך שנים.
הדרך להסרת המחסומים מצריכה אמונה, והבנה שעם קצת סבלנות והכוונה, ניתן יהיה להסיר מחסום, מחסום, עד שהדרך תהיה פנויה ואותן נשים יוכלו לנוע בדרך הזאת (שנקראת גם חיים) באופן חופשי, בהתאם לרצונן ונטיית ליבן.
נשים רבות, אשר פגשו לראשונה את שיטת נוביצקי, הגיעו לפגישה רק עם ידיעה אחת והיא, הצורך לשינוי.
בתוך התהליך הן גדלו והתעצמו, השילו מעליהן מחסום ועוד אחד ועוד.. למדו על עצמן דברים חדשים, ריפו את המקומות הכואבים והחלשים ואולי גם למדו להסתכל אחרת על החיים.
רבות מאותן נשים, לא הסתפקו בדרך שהן עצמן עברו, והחליטו שאת הכלים המעצימים שהן קיבלו מהדרך הן יעבירו גם הלאה – וכן, אותן נשים הפכו את שיטת נוביצקי למקצוע שלהן – מקצוע שעל פי עדותן מסב להן סיפור ואושר בכל יום מחדש.

מתחילים בצעד הראשון
את המחסומים אנחנו התחלנו לצבור לפני שנים, בחלק מהמקרים בילדות המוקדמת, לכן, בכדי להסיר אותם, נדרש לעבור תהליך, אשר יצריך מאתנו הרבה סבלנות ואופטימיות.
את התהליך או בשמו – שיטת נוביצקי, תלווה מדריכה, אשר כאמור, גם היא עברה לפני תקופה תהליך דומה לזה שלנו.
באמצעות ההכוונה המתאימה, הליווי, וההכלה, מתאפשר כאמור להשיל בכל פעם מעט מהמחסומים המדוברים, כאשר יום אחד, לאחר תקופת זמן מסוימת, ניתן יהיה לגלות שהמחסומים כבר לא אתנו, ואנו קלות יותר, משוחררות יותר ונכונות לטרוף את החיים.

העצמה נשית – הדרך הטובה ביותר לטרוף את החיים, דרך זו מלמדת אותנו להעביר את הכלים שקבלנו הלאה, להפוך את שיטת נוביצקי למקצוע אשר טומן בחובו לא רק הכנסה מכובדת, ולא את האפשרות לסייע לנשים אחרות בתהליכים של הסרת מחסומים, אלא גם סיפוק יומיומי, התרגשות לקום בבוקר, ואהבה גדולה למתנת החיים בה זכינו.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

פיסול כשיטת טיפול

תחום התרפיה באמנות מכיל את היחסים בין עולמות הרוח והחומר. באמנות, החומר משקף את הרוח ולהיפך. תרפיה באמנות עשויה לסייע במצבים מאתגרים כמו חרדה, דיכאון,

קרא עוד »
Call Now Button