הישורת האחרונה – השלמת שעות ללימודי אמנות , החלום במרחק נגיעה!

אתם אוהבים אומנות? יש לכם דחף לעזוב את הכול ולשקוע ביצירה? אתם מבקשים שהאומנות תהיה בת בית קבועה בשגרת חייכם? ובנוסף לכל אתם מבקשים להפוך אהבה וכישרון למקצוע, אך חסרות לכם שעות על מנת שתוכלו להתחיל לצעוד אל עבר החלום, כלומר על מנת שתוכלו לעסוק בטיפול באומנות? ובכן אם אין לכם מספיק שעות, אתם מוזמנים לתקן את המצב, וכפי שנהוג בתחום האומנות – בדרך מהנה, חווייתית ואיך שלא- יצירתית!

1829583

 הדרך המהנה אל עבר המטרה

הרבה פעמים צריך אומץ ללכת אחר החלום שלנו ואף להשקיע על מנת שבבוא היום נעסוק במה שעושה לנו טוב על הנשמה. מכאן שאם מה שמפריד מכם לבין הייעוד שלכם הן רק כמה שעות השלמה באומנות, הרי שטוב לדעת שהפעם גם הדרך למטרה הינה מהנה, יצירתית ומלמדת, ולו כי סה”כ מדובר בהתמקצעות שגם כך מעניינת ומעסיקה אתכם. מכאן שבאמצעות דחיפה קטנה נוספת אל עבר החלום, באמצעות מאמץ נוסף (ואף מהנה לגמרי), גם אתם תזכו להיכנס למסלול לימודי אומנות.

מתחילים את הלימודים ברגל ימין

לא פעם לאנשים יש מטרות בחיים, אך כיוון שהדרך קשה או תלולה, הם נוהגים לוותר על החלום. אי לכך, טוב לדעת שמי שאוהב את תחום האמונות ואף מבקש להתמקצע בו, אינו צריך לעשות דבר שאינו אוהב, אלא כל שעליו לעשות זה להשלים מספר שעות באומנות. במה בדיוק מדובר? ובכן בצורך לעסוק ברישום, בציור ובמגוון סדנאות חווייתיות. נשמע טוב?! מכאן שמי שמבקש ללמוד אמנות, אך אינו מחזיק במספיק שעות, צריך לשמוח שהדרך ללימודים כבר מתחילה ברגל ימין, כך שלא רק ניתן לעסוק בתחום שממלא את לבכם חדווה ואת ראשכם ברעיונות יצירתיים, אלא באופן שכזה גם זוכים לחזק חולשות, להתוודע אל טכניקות חדשות ולשפר איכויות קיימות. כמו כן, אם בכך לא די, אז טוב לדעת שבין היתר גם מדובר בחיבור לנפש, בביטוי אישי ובצמיחה של האמן שמצוי בכם. מכאן שכשתגיעו אל שלב הלימודים עצמם, כבר תהיו הרבה יותר מגובשים ומקצועיים, כך שנקודת ההתחלה שלכם כבר תהיה הרבה יותר מבטיחה.

1940010

מונעים מתשוקה? נגמרו המעצורים!

השקיעו מספר מפגשים ותעלו על הסוס, עוד מעט השקעה ואתם במסלול הרצוי, מאמץ אחרון ונגמרו המעצורים. כאשר אנשים יודעים מה הם אוהבים וכאשר אנשים מונעים מתשוקה לדבר, אין דבר שבאמת יכול לעצור אותם. על כן אם בורכתם בכישרון היצירה ואתם מבקשים להתמקצע בכך ובבוא היו גם להרוויח מכך, טוב לדעת שהדלת פתוחה, טוב לדעת שיש אפשרויות שרק מחכות לכם שתנצלו אותן וטוב לדעת שהכול תלוי בכם. מכאן שעוד מספר שיעורי יצירה בשום פנים לא יהוו מעצור, אלא מהווים דלת שמזמינה אתכם להיכנס, ובדרך גם ליצור, להתרענן, ללמוד וחשוב לא פחות – ליהנות, כי מהי יצירה ללא הנאה?

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

נוביצקי מדיה

בוגרות מספרות אודות שיטת נוביצקי פתיחת קורס אימון בשיטת נוביצקי בדלית אל כרמל   תלמידה משתפת בתחושות מקורס ראיון בערוץ 10 – בלה נוביצקי אימון

קרא עוד »
Call Now Button