לימודי טיפול יצירתי לנשים – את יכולה להוציא ממך יותר

העצמת נשים – להרגיש תקועה במקום, לא להתקדם, לעצור את עצמך בשל הרגשת מחויבות לבית, לילדים, לדחוק הצידה את הרצונות והשאיפות האישיות שלך  – כל אלו גורמים לנשים רבות לוותר על עצמן. הגיע הזמן שתשימי את עצמך בראש סדר העדיפויות, תגלי את האני האמיתי שלך, תעצימי את עצמך ותהפכי למי שאת באמת צריכה להיות.

הנשיות כמכשול להגשמה

כל אישה משמשת במספר תפקידים שונים, אנחנו אחראיות על הבית, על הילדים, על הקניות, הניקיון, הסדר, אנחנו שמות את כל המשימות המשפחתיות בראש הרשימה, ודוחקות את הרצונות שלנו לתחתית. פעמים רבות, אנחנו מפחדות לעמוד על שלנו, לא לוקחות יוזמה ולמעשה, הופכות את עצמנו למכשול הראשון בפני הגשמה ומימוש עצמי. הסיבות לכך יכולות להיות רבות, בין אם בשל אופן החינוך שלנו, בין אם בשל תחושות האימהות שלנו, בין אם בשל הפחד לשנות את המציאות ולתבוע את מקומנו גם בבית וגם מחוצה לו. טיפול יצירתי לנשים מאפשר לפתוח צוהר חדש אל האני העצמי של כל אחת ואחת מאיתנו, לגלות את עצמנו מחדש, גם את החוזקות וגם את החולשות, ולצאת עם כלים חדשים למסע של מימוש עצמי. כלים אלו ניתן לרכוש במגוון סדנאות לנשים

לחוות את עצמך מחדש

נשים שונות בהווייתן מגברים, נשים חושות אחרת, ממקום רגשי יותר וגם מגיבות אל הסביבה בצורת תקשורת שונה. לכן,לימודי טיפול באמצעות אמנות לנשים נבנה מתוך המקום של הנשיות ומתוך ההקשבה למגוון התפקידים אותם מבצעת אישה במהלך חייה. תוכנית האימון מאפשרת מקום של חוויה ושל ביטוי רגשי, מתוך הקשבה ומתוך הבנה ובכך מספקת את הקרקע ליצירת חוויה מחודשת המאפשרת לכל אחת ואחת להביא את עצמה לידי ביטוי ולגלות את עצמה מחדש.  במהלך הטיפול ניתן לגלות מה אנחנו באמת רוצות, אילו מטרות אנחנו שמות לעצמנו ולמה אנחנו מרגישות תקועות במקום. על ידי יצירה של תוכנית פעולה מחודשת, ניתן לסדר את המטרות מחדש ולבנות את הצעדים שיאפשרו את השינוי.

ליצור מציאות חדשה

אם את מעוניינת ליצור עבור עצמך מציאות אחרת, אם את רוצה באמת להגשים את עצמך, בדרך המתאימה לך, תוך שמירה על איזון בין התפקידים השונים אותם את ממלאת בחייך, טיפול יצירתי לנשים הוא בדיוק המקום בו תוכלי לקבל את הכלים הפרקטיים ליצירת המציאות בה את רוצה ובוחרת לחיות. הבנה של הפחדים, היכרות עם העולם הפנימי ועם מערכת הערכים האישית, יצירת מתווה פעולה תוך קבלת תמיכה מלאה וליצירת השינוי המיוחל.

כל אחת שרוצה לחוות את עצמה מחדש, שרוצה להתקדם קדימה ולא להיות כבולה בתוך השיגרה החונקת או התקועה, יכולה לקבל את הכלים המתאימים ליצירת שינוי אמיתי, שיוביל להגשה ולמימוש עצמי באמצעות טיפול באמצעות אמנות בשיטת נוביצקי המותאם בדיוק עבורך, בהקשבה ותמיכה מלאה לכל אורך הדרך.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

Call Now Button