שיטה מוכחת שפועלת על כולם! מה הוא סוד הקסם של שיטת נוביצקי ?

מהי שיטת נוביצקי וכיצד היא מסייעת למטופליה להגשים את עצמם ולבסס את הצלחתם במגוון תחומים? על כל ועוד במאמר שלפניכם.

ישנן אינספור שיטות תיאורטיות ומעשיות לאימון והעצמה אישית, אך ישנה רק שיטה אחת מוכחת שפועלת על כולם: שיטת נוביצקי לאימון והעצמה אישית. שיטה זו פותחה על ידי ד”ר בלה נוביצקי, בעלת תואר דוקטורט באוניברסיטת סורבון-פריס ובוגרת האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל ובית הספר הגבוה לאמנות שבפריס.

שיטת נוביצקי היא שיטה בינלאומית מצליחה לאימון והעצמה אישית, והיא נחשבת לאחת מהשיטות הייחודיות, החדשניות ופורצות הדרך בתחום האימון וההעצמה האישית. השיטה משלבת בתוכה מגוון רחב של טכניקות אימון והעצמה אישית באמצעות אמנות, הבעה, יצירה וכלים מתקדמים נוספים, והיא מסייעת למטופליה להתמודד עם אתגרים שונים בחייהם הפרטיים. יסודות השיטה מבוססים על הקשר הישיר והעקיף שבין אומנות לריפוי הנפש ועל הליכי היצירה האומנותית המבטאים את רחשי הלב ומעמקי הנפש אשר אינם יכולים לבוא לידי ביטוי באמצעות מילים.

שיטת נוביצקי

שיטת נוביצקי לאימון והעצמה אישית- למי היא מיועדת?

שיטת נוביצקי לאימון והעצמה אישית מיועדת לכל אחד ואחת מכם (ובכל גיל) המעוניין לצאת למסע אישי במהלכו תוכלו למצוא את מנועי הצמיחה האישיים הטמונים בכם. מסע זה מיועד למגוון רחב של מטרות, החל מדרכי התמודדות עם חרדות, דיכאון ומצבי משבר, דרך מסע של גילוי ומימוש עצמי ועד למטרות ביסוס הצלחתכם במגוון תחומים הרלוונטיים לחייכם.

אופייה הייחודי של שיטת נוביצקי ודרכי יישומה במהלך חיי היומיום, יאפשרו גם לכם להביא לידי ביטוי את הכוחות רבי העוצמה הטמונים בכם, ובכך, לממש את השאיפות והיעדים אותם תציבו בפניכם לאורך זמן. שיטת נוביצקי להצלחה מיושמת כיום במספר הולך וגדל של מדינות מסביב לעולם, ומדי יום מצטרפים למעגל מטופלי השיטה נשים וגברים מכל חתכי האוכלוסייה. במכללת נוביצקי הפועלת בישראל תוכלו ליהנות מהיצע מרשים של מסלולי לימוד בשיטת נוביצקי הכוללים בין היתר: מסלול העצמה לאמנים, מסלול אימון יצירתי לנשים, מסלול הכשרת קואצ’רים,  אימון עסקי וניהולי להצלחה ומסלול אימון ו- העצמה אישית .

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הכשרת מטפלים בצילום

הכשרת מטפלים בצילום בשיטת נוביצקי לבנות קריירה עם משמעות השיטה מעניקה כלים אפקטיביים להשגת המטרות והיעדים האישיים שלכם תעודת הסמכה מוכרת מטעם איגוד המאמנים הבינלאומי

קרא עוד »
Call Now Button