מטוב מאד למצוין –  לצמצם את השגיאות ולטפס לעבר ההצלחה!

כולנו שואפים להצטיין, להיות הבולטים ביותר בתחום העיסוק שלנו, להיות מספר אחת. גם כיום, בעידן בו לא מסתפקים בחלוקת מדליות למקום השלישי, השני והראשון, אלא מחלקים מדליות על ההשתתפות, לרובנו, עדיין חשוב להיות הטובים ביותר, להצליח. הדבר הגיוני לגמרי, מכיוון, שאם נותיר מאחורינו לרגע את התרבות והציוויליזציה ונתבונן על הטבע, בטבע שורדים הפריטים המותאמים ביותר לתנאים הסביבתיים, ואילו האחרים, אינם זוכים לשרוד עד לגיל בגרות, אשר יאפשר להם להעמיד אחריהם צאצאים שימשיכו את “אי ההתאמה” הזו. ואם נחזור כעת בחזרה לאנושות, ההתאמה ל”סביבה” מחייבת אותנו להצלחה, למצוינות, להתבלטות ברמת ההישגים שלנו, כי מי יזכור את זה שהגיע במקום השני בכל מרוץ שהוא?

אם כך, המקום השני איננו אופציה, ולכן, גם אם אתה (או את) “רק” מוגדרים (או מגדירים את עצמכם) כ”טוב מאד”, לרוב, לא תיעצרו שם, אלא תשאפו להגיע גבוה יותר, אל המצוין. זה נשמע מעולה בתיאוריה, אבל בפועל, מה שקורה הוא, שלעיתים, המכשולים שעוצרים אותנו בהגעה אל אותו “מצוין” אינם דווקא מגיעים מבחוץ, מהסביבה, אלא מצויים בנו, עמוק בתוכנו. ולכן, כל ניסיון לטפס להצלחה, אל עבר אותו ה”מצוין”, נדון מראש לכישלון, כל עוד אנחנו נושאים את אותם מטענים ומעצורים נפשיים, כמשקולות הכרוכות על קרסולי רגלינו ופרקי ידינו.

1899735

כיצד נפתרים מאותן שגיאות סיסטמטיות הטבועות בנפשנו?

שיטת נוביצקי לאימון והעצמה אישית מבוססת על הקשר הקיים בין האומנות לריפוי הנפש, ומשתמשת בניתוב של מעמקי הנפש ליצירה אומנותית. היא כוללת מגוון רחב של טכניקות אימון והעצמה בדרכים אומנותיות שונות, אשר מטרתם להוציא מתוך המערכת הנפשית שלנו את אותם החסמים המונעים מאיתנו להתקדם ולהחליף אותם בחוזקות הפנימיות המצויות בנו, אבל חבויות עמוק, ולכן, הן אינן מורגשות מבעד לאותם חסמים רגשיים.

למי מיועדת שיטת נוביצקי לאימון והעצמה אישית?

בשל רב גוניותה ובשל הכלים הרבים בהם עושה שיטת נוביצקי לאימון והעצמה אישית שימוש לאורך התהליך, כל אחד מאיתנו יכול למצוא בה את אותו ה”משהו” שיסייע לו: מפתרונות להתמודדות עם בעיות נקודתיות (כמצבי משבר, חרדה או דיכאונות), דרך גילוי והכרת עצמכם וכלה בהשגת מטרות ספציפיות (כמו הצלחה עסקית). הטכניקות הנלמדות והכלים אותם מקבלים המשתתפים בקורסים השונים מלווים אותם במהלך חייהם עוד שנים רבות לאחר סיום התהליך.

מאות גברים ונשים בישראל ובכל רחבי העולם כבר נהנים מפירותיה של שיטת נוביצקי, ומידי יום מצטרפים עוד ועוד מטופלים בשיטה. מטופלים אלה נהנים מיתרונות המסלולים האישיים של השיטה (כמסלול העצמה לאמנים, מסלול אימון יצירתי לנשים, אימון עסקי וניהולי להצלחה ומסלול אימון והעצמה אישית) ואף חולקים את הצלחת התהליך ומטפלים באחרים, לאחר סיום לימודיהם במסלול הכשרת קואצ’רים בשיטת נוביצקי.

 

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

Call Now Button