מה ההבדל בין הקואצ’ינג המוכר לבין אימון יצירתי לנשים באמצעות שיטת נוביצקי?

מה מייחד ומבדיל את האימון היצירתי לנשים באמצעות שיטת נוביצקי מהליכי אימון אישי אחרים? על כך ועוד במאמר שלפניכם.

קואצ’ינג לנשים הינו תהליך למידה אישי המותאם לנשים והוא מיועד לצרכי מיצוי ומימוש הפוטנציאל האישי הטמון בקרב המתאמנות. תהליך זה מתנהל (ברוב המקרים) באמצעות שיחות עומק הנערכות בין המאמן/ת לבין המתאמנת, ומעצם היותו מילולי ותקשורתי, התהליך מחייב את המאמן לאתר את צרכיה האותנטיים של המתאמנת, ובהתאם אליהם לייעץ ולהציב יעדים ומטרות אליהם תנסה המתאמנת להגיע לאורך האימון. הליך זיהוי הצרכים האותנטיים והבעיות עימן מתמודדת המתאמנת, הינו הליך מורכב אשר נועד לבחון את תפיסת החיים מצידה של המתאמנת, ובהתאם אליהם נקבעים היעדים המרכזיים לתהליך הקואצ’ינג.

אימון יצירתי לנשים

בניגוד לתהליכי קואצ’ינג מוכרים ורגילים המבוססים ברובם על תקשורת מילולית והבעת רגשות באמצעות מילים, האימון היצירתי לנשים באמצעות שיטת נוביצקי, הינה שיטת אימון ייחודית ופורצת דרך המבוססת בין היתר  הקשר הישיר שבין האומנות למעמקי הנפש. קשר ישיר זה מאפשר לכל אישה ואישה, להיפתח ולהכיר את עצמה דרך חדוות היצירה והאומנות, ובאמצעותה להגיע לשחרור נפשי והבעת רגשות חבויים או נסתרים שאינם יכולים למצוא ביטוי דרך מילים.

אימון יצירתי לנשים דרך תרפיה באמנות באמצעות שיטת נוביצקי, מיועד לצרכי טיפול והתמודדות עם בעיות שונות בחיי היומיום ואף עם סודות החבויים בכל אחת ואחת מאיתנו. שיטת אימון ייחודית זו, מיועדת לכל אחת ואחת מכן המעוניינת ליצור בעבורה את המציאות בה היא חיה, ובכך להגשים את עצמה תוך שמירה על איזון בין התפקידים השונים אותם היא ממלאת בחייה (הורות, רעיה, אשת קריירה וכו).

שיטת נוביצקי - תרפיה באמנות

בניגוד להליכי קואצ’ינג רגילים ומוכרים, שיטת נוביצקי, מאפשרת לכל אחת ואחת מכן, להכיר את עולמה הפנימי ואת מערכת הערכים המניעה אותה בצורה מעמיקה יותר, וזאת תוך יצירת מתווה פעולה אישי המבוסס על חדוות היצירה והאומנות. האימון היצירתי לנשים ב- שיטת נוביצקי , הינה שיטת אימון מוכחת ואפקטיבית באמצעותה ניתן להגיע לתוצאות טיפוליות הנשמרות לאורך זמן ממושך יותר ובמגוון רחב של תחומי חיים.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הכשרת מטפלים בצילום

הכשרת מטפלים בצילום בשיטת נוביצקי לבנות קריירה עם משמעות השיטה מעניקה כלים אפקטיביים להשגת המטרות והיעדים האישיים שלכם תעודת הסמכה מוכרת מטעם איגוד המאמנים הבינלאומי

קרא עוד »
Call Now Button