להפוך אהבה וכישרון למקצוע מכניס ומספק – לימודי תרפיה באמנות

לימודי תרפיה ואומנות מחברים באופן מושכל בין אהבה למקצוע, בין תחושת שליחות ליישום ובין הכלים הנכונים  לערך מוסף רב ערך. אי לכך, אם גם אתם אנשים שאוהבים יצירה ומתחברים לפן האומנותי דרך הפיסול והאיור, או דרך המוזיקה והכתיבה, ואם בימים אלו אתם חושבים על מקצוע שישאיר אתכם עם תחושת סיפוק משמעותית וישלב נאמנה את הכישרון עם תחום העניין שלכם – הרי שטוב לדעת שאתם מוזמנים להפוך חזון למציאות, אתם מוזמנים להפוך אהבה וכישרון להכנסה קבועה, מאתגרת, מספקת ואף חשובה, ולו באמצעות לימודי תרפיה באמנות. שווה בדיקה?

שילוב מושלם

קורס תרפיה באמנות מהווה הזדמנות לשלב בין תחום צבעוני, מרתק וחסר גבולות כגון אומנות, לבין תחום חשוב, רגיש ומדהים כגון טיפול. מכאן שאם גם אתם מבקשים לבוא עם הכלים היצירתיים שלכם, לבוא עם האהבה שלכם, לבוא עם האמת שלכם ולהביא את האני האישי שלכם לידי ביטוי, ותוך כדי לדעת שהאהבה והכישרון שלכם תורמים לאחר – אתם מוזמנים לשקול לימודי תרפיה באומנות.

רווח כפול

מדהים לגלות כמה טוב ניתן לחוש כאשר  מעניקים לאחר, שנפרדים לרגע מהצורך האישי, מהשיקולים האישיים ופשוט מתמסרים לאדם אחר, ואף מצליחים לעזור לו במגוון תחומים. ההרגשה שאתם הם אלו שמצליחים לשנות תחושות שליליות, שאתם הם אלו שמצליחים לפתוח דלת אל עבר הסתכלות יותר אופטימית, שאתם הם אלו שמצליחים להתחבר במקום שאחרים כשלו, שאתם הם אלו שמצליחים להחליף מבט ריק בעיניים נוצצות, שאתם הם אלו שמצליחים להפיח תקווה בליבותיהם של אחרים ובאופן כללי הידיעה שאתם הם אלו שמצליחים לעזור לאחר אינה רק חשובה, משמעותית ומשנה עולמות, אלא היא גם נותנת כוחות, מגלה נדבכים חדשים על עצמכם ובאופן כללי מצליחה להוכיח כיצד עזרה לאחר פועלת על ציר דו כיווני, כך שלא רק שאתם עוזרים לאחר, אלא על הדרך גם מרגישים הרבה יותר טוב עם עצמכם, ולכך אין תחליף.

להקשיב לילד שבכם

כל ילד חולם לעבוד בתחום שמעניין אותו, כל ילד חולם שכשהוא יגדל הוא יעסוק במקצוע שנראה בעיניו הכי מדהים וכל ילד מבקש להתעלם מאתגרים, כי מבחינתו העולם מחכה רק לו. עם זאת, לא פעם במהלך הדרך מהלכים משתבשים ורבים מאתנו מוצאים את עצמם משתכרים במקצועות אפרוריים, או פשוט סתמיים. בנקודה זו  חשוב לציין שעבור מי שאוהב את תחום האומנות החלום עדיין קיים, ולו כי ניתן להפוך את האהבה והתשוקה הגדולה להכנסה, וכפי שמיטב אנשי המקצוע מעידים, לא מעט מההצלחה מושתתת על האהבה הגדולה לתחום. אי לכך, טוב לדעת שתחום תרפיה באומנות עובד על ציר דו צדדי, כך שגם ניתן להגיע ליותר הישגים בעבודה (כיוון שעובדים לא רק “כי צריך” אלא מתוך תחושת שליחות) ובנוסף זוכים להפוך אהבה להכנסה. יותר מזה?

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

פיסול כשיטת טיפול

תחום התרפיה באמנות מכיל את היחסים בין עולמות הרוח והחומר. באמנות, החומר משקף את הרוח ולהיפך. תרפיה באמנות עשויה לסייע במצבים מאתגרים כמו חרדה, דיכאון,

קרא עוד »
Call Now Button