העצמת אומנים – להוציא יותר מהאומן שבך

אומנים רבים מרגישים שהם תקועים במקום, הם לא מצליחים לקדם את עצמם או לקבל את הערכה לה הם זקוקים. חלומות על תערוכות או פרסום ממשיכים להישאר בגדר של חלום רחוק, והתסכול רק מעמיק. אימון ממוקד של העצמת אמנים מאפשר לכל אומן להביא את עצמו לידי ביטוי מבחינת הקריירה, תוך קבלה של כלים פרקטיים לצורך קידום האומנות בפלטפורמות השונות, לצורך יצירה של בסיס איתן כלכלי, המאפשר גם אופק ארוך טווח של הפיכת יצירה האומנות למקור פרנסה.

יצירה כמקור פרנסה

אומן רבים למדו כיצד לצייר טוב יותר, אילו צבעים לבחור, מהיכן לשאוב את ההשראה ואין להביא חדשנות וייחודיות למקור יצירתם. אך כל אלו אינם מספקים את הכלים המעשיים להפיכת האומנות למקור פרנסה. איך מקדמים את יצירת האומנות? כיצד ניגשים לגלריה? אילו אפשרויות קיימות על מנת להפוך את האומנות לפומבית? איך אפשר להתמודד עם דחייה? איך אפשר ליצור מקום בתוך המרחב התחרותי של האמנות? כל אלו הם נושאים שעולים בתהליך אימון של העצמת אמנים ומאפשרים פתיחת צוהר חדש לקידום והתקדמות.

פיתוח קריירה באומנות

אומנות יכולה להפוך לעסק כלכלי מצליח, צריך רק לדעת איך לעשות את זה, איך להתקדם ואילו כלים קיימים על מנת ליצור את מערך ההתקדמות והפיכת האומנות גם למקור של פרנסה. מאחר והאומנות אינה נמדדת בכלים מסחריים, הרי שראייה עסקית ושיווקית היא משהו שכל אמן צריך לקחת על עצמו וגם ללמוד להתמודד איתו. אימון אישי לאמנים מספק בדיוק את הכלים הללו, ומאפשר מקום בטוח להתלבטות, לקבלת כוח ולקבלת העידוד לצורך הפיכת היצירה האישית גם למקום של פרנסה וכלכלה.

הרחבת היצירה

כאשר עוסקים באימון אישי לאמנים, בהחלט מקבלים את הכלים המאפשרים חידוד של הביטחון העצמי, התמודדות עם דחייה, עמידה מול קהל ואל מול מקבלי החלטות, כמו גם הבנה של הכלים השיווקיים של יצירות אמנות. אין ספק, כי כלים אלו הינם חשובים, ומאפשרים לפרוץ את המחסום של כל אמן ואמן, על פי תחום האמנות שלו ותחום היצירה שלו. התמודדות עם אכזבה או דחייה היא חלק מהתהליך, ולכן, כאשר עומד מולכם מאמן בעל ניסיון ספציפי בתחום האמנות, הקרקע היא פורייה ומאפשרת לשאוב כוחות להמשך יצירה ועבודה.

להיות אומן העוסק גם ביצירה וגם בפיתוח של קריירה היא משימה לא פשוטה, ולכן, אימון לצורך העצמת אמנים, הנותן את הכלים המתאימים ומספק את הקרקע היציבה והאוזן הקשובה, מאפשר התמודדות עם התמורות השונות ועם הדילמות הסבוכות העומדות בפני כל אמן. אימון להעצמת אמנים בהחלט מאפשר את ההכוונה הנכונה, תוך מתן כלים מתאימים, הצבת מטרות חדשות ופיתוח אופק כלכלי, על מנת להפוך את האמנות האישית והיצירתית גם לאמצעי לקריירה והכנסה כספית.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

הכשרת מטפלים בצילום

הכשרת מטפלים בצילום בשיטת נוביצקי לבנות קריירה עם משמעות השיטה מעניקה כלים אפקטיביים להשגת המטרות והיעדים האישיים שלכם תעודת הסמכה מוכרת מטעם איגוד המאמנים הבינלאומי

קרא עוד »
Call Now Button