העצמה נשית – כל מה שרצית לדעת ולא העזת לשאול

מהי אישה אם לא מגוון התפקידים אותם היא ממלאת במהלך חייה? אך מהו מקומה בעולם? היכן היא באמת נותנת מענה לנפש שלה, לרצונות שלה וכיצד ניתן להגשים את המטרות הללו? סדנת העצמה נשית מספקת את הכלים להתבוננות פנימית, להצבת מטרות, לגילוי הכוחות הפנימיים והפיכתן לכדי מציאות טובה יותר, מצליחה יותר – כזו המאפשרת לכל אחת ואחת להגשים את החלומות שלה.

לצאת מהמשבצת

כל אישה משמשת בחייה במספר רב של תפקידים: בת, אחות, אמא, בת זוג, אישה, אשת קריירה או מפרנסת נוספת לבית. אך היכן הוא המקום בו את, כאדם, יכולה לצאת מאותן משבצות שמגדירות אותך בתיפקוד היום יומי ומאפשרות לך להצמיח כנפיים ולעוף אל המקום בו את רוצה להיות? כיצד אפשר לשלב את כל התפקידים הללו, את כל האחריות והמחויבות לאחרים, אך קודם כל לעצמך? בעוד הפמיניזים מדבר על להיות שווה לגבר, העצמה נשית מדברת קודם כל על מציאת הכוחות הפנימיים היחודיים לנו, הנשים, ומאפשרים לנו לדלג בהצלחה בין כל התפקידים שאנחנו ממלאות במהלך החיים שלנו וליצור מירקם נוח ונעים למחייה, ובמקביל, גם קרקע פורייה להצלחה. בין אם את רוצה להקים עסק משלך, להיות אמא טובה יותר, בת זוג רגועה יותר או אולי להגשים את החושים האמנותיים שבך וליצור. העצמה אישית לנשים היא בדיוק המקום בו תוכלי להגדיר את עצמך מחדש, על ידי יציאה מאותן משבצות מובנות, וליצור עבורך את המקום האידיאלי לחיים שלך.

לקבל אחריות על החיים

הגורל שלך, הוא מה שאת יוצרת לעצמך. את זו שיוצרת את המציאות, ובכוחות שלך גם לשנות אותן. התבוננות מחדש על החיים שלך, על המקום שלך ביחס אל הסביבה וביחס אל עצמך, הבנת נקודות החוזק והחולשה שלך – כל אלו יאפשרו לך לקבל מחדש את האחריות למתווה החיים שלך ולמימוש והגשמה עצמית. כל אשה צריכה לדעת כי מגיעה לה להיות במקום בטוח, חזק, פורה ומפרה, ולא רק במקום של לתת שירות או אישור לאחרים. העצמת נשים היא בדיוק המקום בו ניתן לגלות את הזכויות הטבעיות של כל אישה, לדרוש את המגיעה לה מהסביבה ומהסובבים אותה, ולקבל את הכלים לכדי לקיחת אחריות על עתידה.

להתגבר על אתגרים

בפני כל אחת מאיתנו עומדים אתגרים רבים, בין אם אישיים, משפחתיים או במקום העבודה. האתגרים הללו נושקים אחד אל השני בכל המעגלים בו אנחנו חיות, קבלת כלים שימושיים יאפשרו לכל אחת שעוברת תהליך העצמת נשים להתגבר על קשיים, מכשולים, פחדים וחרדות. לנשים יש את הכוח לתרום אחת לשנייה, לכוון, לעודד, להוות כר פורה לצמיחה מחודשת וכמובן – לספק את האמונה שלכל אחת ואחת יש את הכוחות לעשות הכל ולהצליח בכל. שינוי של הרגלים יאפשר ליצור את המציאות בה אנחנו רוצות לחיות. האמונה בעצמך, תוך הכוונה של סדנת העצמה אישית לנשים תספק את הכוח לעשות זאת.

הכוח שלנו לשנות

על מנת שנוכל לקבל את השינוי וליצור את השינוי, עלינו להבין כי הכוח להוביל את השינוי הוא בידיים שלנו. מאז ומתמיד נשים פעלו לטובת נשים, עוד בתקופת השבטים והכפרים. מאז המהפכה התעשייתית נראה כי נעשה ריחוק, וכל אחת פנתה לחיים בסגירות עם משפחתה. בעשור האחרון אנחנו עדים להתחדשות של נשים הפועלות לטובת שנים במסגרות שונות ובדרכים מגוונות – לטובת יצירת כוח משותף המאפשר לנו לצמוח מחדש ולגלות את עצמנו ואת הכוחות שבנו. לנושא זה חשיבות רבה גם בהיבט הסביבתי והחברתי, אך בעיקר בהיבט האישי. זה המקום שלך לצאת את מסע מחודש לגילוי העצמי, הנשי, לטובת הכוחות שבך ולטובת שינוי החיים ולהגשת מטרות אישיות. נשים רבות עברו ועוברות תהליך של העצמת נשים, במסגרת של סדנאות קבוצתיות, אימון פרטני, מעגלי נשים ועוד. בשנים האחרונות נשים מגלות מחדש את הכוח הטבעי הטמון בהן. וכל אחת ואחת מוזמנות להצטרף את תנועה זו, המאפשרת קבלת אחריות מחודשת על החיים באמצעות הכוונה נכונה, הצבת מטרות והבנה שהכוח לשינוי טמון בהן.

אם את רוצה לקבל אחריות על חייך, אם את מחפשת שינוי שיוביל אותך לצמיחה והגשמה עצמית, תהליך של העצמה נשית הוא המקום להתחיל בו.

מאמרים נוספים שיעניינו אתכם

Call Now Button